perangai mcm2 ...

hyep semua ...
salam istikharah cinta ...
terbongkar la keburukan aku masa zaman sekolah ahhaha ...tapi hanya sekadar luaran ... time muda mudi ..now insap insang .. hahahha .... sorik ahhh ....aku xthu nape aku nye pangai dri sekolah rendah smpai la ke kolej ahaha ..same x ubah ... tp sy besh je ... suke wat lawak ... tp lawak bangang je ek ..dalam entri nie kite guna saya saya ea ... maklum lah zaman kaji cuaca ... motif nak jd bek la nie :-p


saya ade 3 adik beradik , sayalah anak yang pertama .... saya sekolah mmg corot nye markah ..bile dapat tahu je markah concorot ape lagi ...aku diam je xbg tahu mummy n dad saya ... hahaha jahat kan .. bukan jahat la ... yang kowang ckp tahu tak pe nape ... bek pusing balik kata2 uh ... ni hanya nakal ..weeee....
pada suatu hari uh dye tye ..result math bape .. sebab dye tahu saya lemah math .. jd mmg dh cocorot ah ..ckp la belum dapat mummy ... ehehee ...then xlama uh ade mjlis bg report card ... sy xbg pon mak bapak saya ... hbis ape sy buat sy tiru sign dad sy .. ahhaha ..kejam tol saya nie .. sy tiru sign dad sbb sign dad paling senang ...kalau mummy nie pintal2 mmg susah ..ahahhaha tapi ttp xjadi ..sign punye sign try kat kertas kotor ..then ok sign la kat card uh .. kakakka ...esoknye bg cikgu ..cikgu bising ... nape sign awak mcm kayu nie .. x lntik kan tgn ke ...alamak ai ..kantoi sudah ..eh cikgu tijah masa uh ...itu sogn dad sy cikgu ... hhehehe....
walaupon sy nie anak sulong ..konon dh pro la tnjuk contoh pada adik2 ..upenye tidak ..kakakka...sy nie la kakak yang teruk ..tapi tu dulu ea...  saya sekolah saya paling corot dalam pelajaran.Sebab dalam kelas kuat potpet , kuat berangan , kuat nantok .... adalah satu masa uh cikgu geram n perhati je aku ..lalu cikgu uh  kata, "okay cikgu nak tukarkan tempat kamu semua", sebenarnya motif utama nak pisahkan saya dari siapa-siapa lah tu, eleh macam lah saya tak tahu .... adoyaiiii. Cikgu banyak tak minat dengan saya sebab masa Darjah 3 semua orang dapat A , B untuk ujian bulanan Math, saya je dapat D ahahha ...bangge seyh dpt D ... tapi tu dulu k ... so berubah la semenjak ken pindah2 nie ... cikgu jmpe family saya ..then buat buku laporan untuk sy ..hahaha setiap kali ade homework cikgu akan tulis pada buku ..then blik mummy tgok buku yg cikgu tulis then sign ... maknenye mummy dh sporkcek buku report ..ahhahaha semenjak uh la saya jadi baik ...math dapat A++ uh .. hehehe ... then saya dapat no 2 je ... kadang2 1 ehhehe ..pandai auw saya ... SERIK !!

perghhh aku memnang anti matematik la ..menyampah ..eee nyirap ... sebab kan math uh la mmbuat aku moody n serabut ... ahhaha sekali math la sebati dlm diri aku ..xkenal maka xcinta orang kata ... mcm kite bnci orang uh lama2 kite akn suke kan ... so mcm matematik nie ... aku bnci2 lama2 jd sayang pulak .. jd tambah tambah minat pulak ...

Masa sekolah menengah memang jenis yang tak buat homework atau buat cepat-cepat masa perhimpunan. Cikgu Math pun geram sebab selalu tak bawa buku. kadang2 ape lagi copy paste kakaka ..kadang2 bila cikgu nak kutip buku .Bila tanya kenapa tak bawak buku, cakap lupa. Bukan lupa nak bawa.padahal x siap ahhaa.....mang dulu benci Math ah, sebab tuh memori banyak ingat cikgu Math je.
sejak muncul tingkatan 4 la aku minat math .. sebab ape ..cikgu uh baik sanad .. n nazar nk berubah ... haha ..aku ingat masa form 4 cikgu norliza yang ajar aku ...aku pon tgok cikgu uh lembut je ... aku mula la mnx perhatian belajar sungguh2 ... nk SPM joe ... soo asal xpaham je jmpe ckgu nie ... asyik tye je ..wah mmg addicted math la pulak kakaka ..spai semua dak2 tgok aku slack je ..mcm ye x ye je ... budak laki ape lagi semua x suke math pelik2 ...kadang nak ngamuk je aku .. bile aku belajar semua masam ...ye la semua xmnat math .. ahhahaha xleh salah kan mereka sbb dlu aku pon xsuke..

im sorry teachers ...

love u .... 
terima kasih xlelah n xputus2 mengajar saya .. hehheeee
loveeeeeeeeee u soooooooooo mucjhhhh
kepada budak2 lagi ....

jgn ikut jejak buruk aku k !!!!

bai bai

0 000 orang doakan erin pregnant: