hiasan untuk bilik pengantin


weee ..salam ..

jom tidur di kamar ku ... opsss dh pagi la xblh tidor time to go work ...tapi kerja dh siap so ape patot buat updat je la mna yg terlintas di pale hotak ku .. eeee yukkk .... aku sekarang nk buat byk2 entri idaman kawen ku sampai kenyataan ..

harap harap aku para designer n wedding planner aku tahu ape kemahuan aku ..mintak2 bace la blog nie :)
jom la letsss gooo ....






bilik tidur pengantin ni sudah menjadi satu kemestian dalam satu majlis raja n ratu sehari ..
tempat yang diberikan keutamaan bilik tidur pengantin selalunya dihias dengan cukup indah dan menarik .
untuk meningkatkan suasana perkhahwinan yang dikecapi sekali dalam seumur hidup ..

selain memberi tumpuan terhadapp dekorasi pelamin dan barangan dulang hantaran ..bilik tidur pon pentingkan untuk melengkapkan seri n ceria perkhahwinan ..yela orang dtgg mesti nak tgok bilik pengantin ..tol x ape aku cakapkan nie ..semua menjadi tumpuan bg keluarga terdekat ....ada juga tetamu yang tak masuk tapi mesti ade je yang nk solak selak langsir nak perhati betul x?? nasib bilik aku tggi tingkat atas kahahaa ..sian kowang yang nk perhatikan ...


BAGAIKAN satu kemestian dalam satu majlis resepsi perkhahwinan kan . bilik tidur pengantin perlu dihias untuk menyerlahkan  sambutan raja sehari . mengikut citarasa dan konsep dalam perkhahwinan , bilik tidur juga antara memberi semangat kepada pasangan yang menempuh hari perkhahwinan .. :-)


semua wedding planner yang aku dgr kan .. semangat yang dimaksudkan ialah dari sudut kecantikan ,suasana dan kelengkapan pada majlis berkenaan . mcm mna exclusive pon bilik tidur xde seri kalau tiada sedikit hiasan sekurangnya bunga fresh ,cadar baru , hiasan lampu2 .. wow !! 







bai bai ..harap aku dapat ape yang aku iginkan ..semua aku masukan aku suke .. hehee so why not aku nk kan ... xyah byr pilih je mna nk ...cukup tahu bayor haha  ....


baibai


0 000 orang doakan erin pregnant: