zaman dahulu muda mudi

 hye awak ..awak awak ... awak sayang saya kan ??? jom follow saya ..pergi mana ...
pergi alam maya saya la .... ALAM MAYA SEORANG PUTERI .....

Hello sume... Apa habaq??? Hangpa suma dah makan blom ? Kalo dah makan tu lepak sini sat mai baca. Yang lom makan plak jangan g makan lagi. Mai sini meh baca blog aku ..... pasti konyang lorh ...  Hang g makan siap hang! Bhahaha... *mengong ku smpai barangkali *


ali ini loo idea nak hupdate blog takda mali la..... So aku pikiaq baik aku reveal jela sikret lah kunon pasai gonjeng gonjeng ku masa sekolah rendah smpai la menegah ...Story aku agak special skit sebabaku kan nak jadi puteri ..uh la suruh mak nama kan puteri xnk ..kan dh berangan lebih ..Jadi pendek kata, nama ni dah sinonim dengan aku puih* and aku sorang je bley gune name ni bhahaha... Panjang kate sape nak curik trademark aku dari kecik ni sampai ke besao siap kau! I see you in court. Keh3 ..i will find anymore sampai cacing2 aku lumur :-p





Sebelom aku mule ceghita aku nak bagi salam dulu. Assalamualaikum suma... Hahaha... Lupa bagi salam kat muqadimah. Takpa... Ni entry special puih* so lets make something different... Bagi salam at the end of entry ponok kan? Haha... Banyak melalot jer aku ni -_-"Ok mule bercelite .... celitanya camni... Zaman kanak-kanak kat skola rendah, budak-budak dalam kelas aku kalo nak kenal-kenal or memule nak kenal or nak kenen-kenen dengan sikret admire, mulelah bertuka-tuka buku biodata. Nostalgia btol buku biodata ni aku pasti kau orang sume pon ade or paling kurang kalo takde pon, mesti pernah tulis dalam buku kengkawan korang pasal biodata kau orang kan kan? mula la ..hye aku nk biodata la .. boleh x? haishh nnti awak pulak bg kat saya k ...


ermm ape ade dalam setiap biodata ...mesti la ade name, alamat, tarikh lahir, tempat lahir, hobi, makanan/minuman kegemaran and macam-macam lagi der... 
  • zodiak :: sagitarius
  • warna kegemaran: pink ,silver
  • hobi: membaca
  • cita-cita: gali kubur
  • nama ibu: emak
  • nama bapa: ayah
  • adik beradik: xde nombol...
  • ucapan: semoga gembira selalu 
  • tempat lahir :: atas katil ..bedekah2 aku ketawa ..hahahahaha akakakka ...mengong kan ayat ko ...
< OPSSS >
 sorang... sorang  tulis. Biasenyer bergilir-gilir sume orang kene tulis. Paling cepat n simple 5 menit dah siap. Tapi mase zaman aku dulu payoh la nak siapkan dalam mase 5 menit. Paling kuang kene bawak balik umah lukis cantik-cantik gambo katon pastu warnekan.pen warna wani jgn ckp la berkepuk2 kat pencil case aku ... paling tidak pon kalo xmo kalerkan or lukis katon, kene lekat gambo. Majalah mangge la biasenye kene tarah bebudak ambek gambo artis tah mane-mane pastu tampal kat page biodata masing-masing. konon idaman artis la ..ahahha masa zaman aku top sape ?? haaaaa karam sigh walia ..sob sob ...poyo je .. siti nurhaliza , new boyz , siti nordiana .... mula la ...

 
Bhahaha... Giler ah ayat akuuu... semua nak interprame ek . Kah kah kah!!! Tak sempoi langsong aku kecik-kecik dulu kan? Skema gila... Pakai tdong pon mase kecik cam telekung. Dah mak aku kate aku cam katon. ... Bile membesar pon tak cukop inci kesian aku. tapi kan aku still cute mcm gmbr atas nie ? welk*

ahhaha ade jugak auw ... aku amik buku dyorang bwk balik .. smpai kerja sekolah pon xsiap .. punye minat nk wat biodata .. ha cntik ku design kan ..pastu bile dh tue mcm nie ..buat blog pulak ..punye minat bercerita aku .. :-p antara aku tulis semua nyirap ..mesti aku wt balik ..tulisan dh mcm carton .. doctor cinta pon cntik .. 

sekarang nie ... aku selongkar selongkar ..adik aku pulak ade nak biodata ..eingat zaman tok ketua dlu2 je ..rupenya alam 2011 pon ade ek ... kebanyakan gurl je kan .. laki jarang la aku tengok .. zaman aku dlu laki top nan pensel box tmpat letak tape uh ... mcm2 sticker aku lihat ..haisyhhh aje giler ek ..xberbaloi2 la ....

ku tahu kaw nak tahu ape ku tulis masa dulu kan ... xpernah aku nk g tahu .. jd xperlu la ..biarla semua uh kenangan budak2 sekolah aku ..silap dh bakor dh buku biodata mereka ..penat aku lukis cntik2 . ehehe .. kejam sungguh ..ckp orang aku pon same ..dh buang :-p maaf ye kengkawan :)
okalaaa ....

selamat study ..eh selamat reading my blog :P



0 000 orang doakan erin pregnant: