masih ade kah ???

salam semua ...
setelah sekian lama ku menyepi .. kini muncul yang terkini .. maklumlah .. mcm2  ..masalah timbul dalam hidup nie ...dugaan melimpah2 ruah..rasa rindu pada belog bukan sikit sikit dah. *membuak buak sampai tak boleh nak di bendung lagi. konon nya nak update la satu dua tiga empat lima enam tujuh entry semalam, tapi, akibat...

Lelaki semuanya mulut manis, macam-macam lelaki aku kenal. Mulut amatlah manis, sehingga beribu semut akan menghurungnya. Dari yang amat baik hingga lah yang amat nakal. Tetap manis. Kita wanita terhanyut dengan kata-kata manis itu. Tak bosan kah mereka berkata manis?

betul jugak kan .. hurmmm ...
---- > masih ade ke lelaki yang bek n sentiasa wat kite senang ati ?? wujud x ? 


---- >lelaki yang bersifat matang dlm handle segala bagai masih ade ke ??
 
---- >lelaki yang selalu wat kite tersenyum tanpa secalit luka pon dihati ..wujud ke ??
 
---- >lelaki yang bek untuk perempuan yang bek betul ke ?? tapi lelaki yang baik sifat dan tutur katanya masih ade ke dekat muka bumi nie ??
 
----- >lelaki yang bertangungjawab sebagai seorang suami kelak mungkin ade ke ??
 
----- >lelaki yang sentiasa di sisi orang yg memerlukan wujud x??
 ----- > kata profesional ..lelaki ketua keluarga n raja dlm rumah tangga ,, tenang dlm buat keputusan ..mcm mna kalau perempuan semua bntu ??
 
----- > ade lagi ke lelaki yang xpernah cepat mengalah bila ditimpa masalah ??
 
----- > lelaki yang mudah terpengaruh dgn kawan mcm mna ... ?
 
--- >wujud x lelaki yang dgr nasihat isteri atau bakal ?? berguna x ??
 
----- >ade lagi ke lelaki yang memikirkan hati n perasaan pasangan bila dia nak buat sesuatu tu .. ade ke ??
------ >lelaki yang selalu mnjaga hati pasangan dia agak nye kan wujud ke ?? bahagia x wanita uh ??

kalau lelaki yang xde semua nie .. yang x wujud semua nie ... patut ke kite hormat kaum adam mcm nie ?? patut x ?? hurmm lelaki lelaki bawaklah hargai semua perempuan yang ade di muka bumi nie ?? mereka la tulang rusuk kamu dlm segala hal .. dye la byk bersama kamu masa susah dan senang ... bukan sahabat anda !! kalau ade la lelaki yang amik remeh temeh hal nie .. bawak2 la lupekan diri uh untuk berkawen .. cri la perempuan yang sekutu dgn kamu .huhahuhahuha sane sini ...

bagi perempuan pulak ..jgn putus aasa ccri lelaki yang kite inginkan ... masih wujud ke tidak lelaki ni bljg cerita .. yang penting dgr suma nasihat n tunjuk ajar kite ..bukan nye cri lelaki yang masuk telinga kanan kuar telinga kiri .. ok ??

bai bai








0 000 orang doakan erin pregnant: