hujan bersama cengkodok ..

assalamualaikum ^_~

selamat petang semua ciptaan ALLAH .. masha ALLAH kuasa ALLAH S.W.T ..... hidup n bertemu kembali kite ke dalam blog kan ..wahhh hujan hujan sejak seminggu ni kat daerah MUAR .. sana mcm mana hujan juga ke ?? nyum nyum ... ape makanan kowang untuk minum petang ? hurmm aku hanya mampu telan air liur je nie .....


petang petang hujan mcm nie kan teringin pulak tekak ni nak mamam macam2 .. makan petang ke minum petang ke ... bile kat rumah , tggu bibik or atok je siapkan makan petang ... bukan aku malas tahap unta naek kapal ... cume bizy kan kije .. tahu2 makanan siap je ..walaweyhhh .. sental mata je ... mulut sentap ..ahhaha





memang aku selera besar mcm gajah meleset nak penampar .. sorry ..sifat nauzubillah betul ..
nak makan cake x kena .. petang ujan nie ... eheee



sape la nak hidangkan makanan sedap2 untuk aku ek .. hurmm .. mcm puteri raja lak aku nie..
syukur la boleh melantak lagi, dari orang yang kat negara perang , apa la yang dorang makan pagi , petang siang malam kan? makan rumput pun sanggup smpai berebut2 ha .. sanad tragis la .. 


Alhamdulillah. tak pernah erin rasa seteruk macam tu lagi. paling teruk pun dalam hidup aku . bila celik bijik mata , perut mengada lapar , melantak sikit sikit, dah perut kenyang. hurmm kalau mogok lapar mcm mana pulak ? 






p/s :: jgn ckp aku sorang gile makanan ea ..korang pun ade kan ahhaa

5 000 orang doakan erin pregnant:

Syuhada Nur Ekhwan said... [Reply]

sedap nye..hehehe post cni kit :)

Miss Ika said... [Reply]

rajinnya.
anda ditag. :)

A said... [Reply]

cokodok mmg sedap

dirah said... [Reply]

sdpnye erin

erin moshimoshi said... [Reply]

semua sekali ..tq komen .. dap kan2 ... jom masak2 nak