bulatkan mata kuatkan iman

hye peep hye ladies only ^_^

selamat pagi semua .. sape yang x manun lagi shaye cucuk montot kang ! atet ahhh ...

ha baek cepat manun babap kang !~ heehe .. tahu tatot .. :P .... amboi entri mcm ni ape la kata org ek ..
malu je kaum hawa .. kalau boleh kaum ADAM X BACE LA !!~  




warna ni aku suke ! i want grab this . xnak aku jarang2 sgt .. segan je 
walaupon nan laki sendiri .. aku offer org tp aku sndri segan mcm mana 
nie . hahaha !~




berbalik about preparation malam pertama .. haha sudah mule pikir kan kelonjong afrika sana ..
memang isu sensitive . ramai x upload mcm nie kan ..tapi aku berani kan saje .. jangan blog aku kena hack sudah . DAMN !!~  aku pernah borak nan rakan2 aku . patut x pakai baju tidur sexy2 nie .. means lingerie la .. tapi aku tye someone nie .. dye ckp x yah beli la lingerie nie .. " ko tidur bkn pakai baju pun kalau dh malam pertama " laki ko dh terkam dlu ..ngaummm wak dye segan i yuk !!


tapi aku x kire aku nak gak beli satu je jadik la .. wlaupon laki i dh terkam ke x terkam ke sekurang2 nye
detik tu la yang akan jd memori aku sampai bile2 . yelah first night kod .. sexy lingeri ni penting oi untuk malam pertama dan malam seterusnye as husband n wife :P .. ahahhahahaha ...
menghairah kan suasana ..ceh2 ...


memang x dapat nafi la lingerie ni mmg mahal pun .. berdarah mulut ternganga semua .. tapi kalau setakat satu xde rugi mana la . nak oi ..nanti laki korang masuk .. cakap la " SAYANG SURPRISE " CEHHH hahahha gile la korang nie ..
grr !!~


ingat !~ jgn damn blog i . ahhaha ni sekadar kongsi ..

i just wanna sharing n carefull ..
:P

16 000 orang doakan erin pregnant:

Zana Adieyza said... [Reply]

dear, mmg sgt2 patut ok beli baju tidur sekdi2 ni.. hehehehe.. feel dia lain.. hahahaha.. masa kahwin dulu, zana dpt 3 helai lingerie dr member2.. malu ooooo masa bukak hadiah tu depan family..

lepas kahwin ni, mmg blh jd hobi wifey untuk beli koleksi lingerie.. hari2 pakai yg berbeza2.. tapi malu gak kalau ada yg nampak baju seksi tergantung kat ampaian.. tapi ada aku kisah?? hahahaha..

erin moshimoshi said... [Reply]

zana : perghh mcm best kan2 .. ni mseti byk koleksi lingerie

Unknown said... [Reply]

ekin pon ade beli gak sebelum kawin hr tue
beli on9....

erin moshimoshi said... [Reply]

ekin beli ke ? msti sexy punye kan ..
pakai ke ? beli ktne lmn web

Unknown said... [Reply]

ala,x ingtlan website mane
ekin google je ms tue
seksi....
suami ekin yg pilih ms tue
mestilah pkai....
die dah belikan...
hehehe

erin moshimoshi said... [Reply]

wah ..
menarik tertarik la ek !!
suke2

dhiera zainudin said... [Reply]

pernah je bagi present lingerie dekat membe yg baru kawen. ada tu siap tolong pilihkan sama2 lagi~
klo saya pun, saya akan beli. opsss

erin moshimoshi said... [Reply]

wah ramai gak nak beli ehehhe

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said... [Reply]

seksi..hahaha~ batal posa den =P

erin moshimoshi said... [Reply]

hhahaa akak tgok nape akkakaa

kaklong said... [Reply]

adoi....cekci nyer./....:)

erin moshimoshi said... [Reply]

alu alu nyeee :P

Anonymous said... [Reply]

cantik jeee kn baju tuuu .. takpe seksi untk suamiii je .. halal hihihi :)

erin moshimoshi said... [Reply]

heeh betul2

maszull said... [Reply]

assalamualaikum erin...wah seksi utk cik abg x apalah janji dah dpt lesen P nya...moga bersiap sedia menghadapi sesi malam pertama dgn bahagia yer...:)

erin moshimoshi said... [Reply]

ehhehe mama ni saje je kan ..
nyakattt