flower kids drees up

walla :)


100 hari .. wahh nebes kan ? erin nebes nie ..debaran .. ceh lama lagi .. selama ni tengok orang je hupdate
100 hari la .. 7 hari lagi la ... today is the day .. wahhh .. now me lak :) ..aku xkisah org nak ckp aku miang ke
getek ke .. aku dulik ape hahahaha ... ceh ..

petang ni cedap kan dok depan lappy dok depan pangung wayah .. amik bickut jacob cicah kopi . teh ..
hee kalau tunang n org simpang baba gile kopi . aku xleh minum kopi ..pening ... :) kan best kalau kite jd anak muda mcm kid .. baju cntik2 dh sekarang ..
masa dulu2 xde harapan nk pakai baju gembang gembang .. wahh wahh ...

wallau pun aku xde adik perempuan yang boleh dijadikan floweer girl .. aku jeles la ..
xkan nak kai pakaian bdk2 zapin je .. mesti nak dari family sendiri kan .. aku ade pun belah family MIL nnti .
kalau korang ade saudara yang umur bawah 8 tahun mesti sweet .. korang belikan baju gown n suit for boy .
wahh sweet la braderr !!


ade jual .. tapi under 2ratus lebih .. mesti nak bajet kan . beli jerk kan mall sana . sogo , jusco 
anda macam2 la

kite terjah gmbr je yerkk











jom shopping .. erin memang x kod .. sebab malas ..ni just sharing only :)

9 000 orang doakan erin pregnant:

kaklong said... [Reply]

suke semua, leh tak kak long pun nak jugak utk anak buah en tunang kak long comel2 lagi...heheheh :)

erin moshimoshi said... [Reply]

boleh kak long ..sila sila .. erin xde anak buah comel2 .. semua bby2 lg :(

Reen Tart Nenas said... [Reply]

suka pink!

erin moshimoshi said... [Reply]

sila sila beli :)

Honey Sakura @ eiMyLiciOus said... [Reply]

chomeynyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

*kelip2 mata teruja tgk chantek2*

erin moshimoshi said... [Reply]

kan .. amik la heehe

Ayn Abdullah said... [Reply]

comel nyerr...semua cantik..

kitakesitu said... [Reply]

cutenya gown2 tu =)
btw dah follow n link u.jom xchange link jom
http://kitakesitu.blogspot.com/ =)

erin moshimoshi said... [Reply]

kite dh lama exchange