dapat duit 333 wow !!

assalamualaikum <3

dah hari isnin kan . mcm kejap n x puas je nak cuti .
semalam seharian di luar .. bz dgn perlawanan taekwando saje . grr
dari pukul 8 sampai pukul 3.30 petang .walaweyh
xkebas bntot aku dok dkt usi tue .. semua xkena ..

ha aku dapat duit woi berjumlah 333 ringgit je .xde la banyak mana :)
kalau dh kebetulan kan . x sangka betul dapat terharu seyh ..
memang hari yang diimpikan no cntik nie ..
wah wah ...


bukan la kawan .. aku dapat follower cantik punye ...
dulu nak naek an 100 pun punye la payah ...
sekarang alhamdulilah naek jugak !!~
aku bersyukur sangat pada yang masih berminta dgn kisah2 hamba :)
cewahh ..
walau pun ramai yang follower dah beribu alhamdulilah la ..
tapi aku ttp bersyuur wpon masih sikit kan ..
redha je yang penting ade yang minat .. cukup la wat tambah kenalan nie ...

333 folowers :)
syukur alhamdulilah :)

thanx to syahnia diary a.k.a ain <3 ngaumm ..
lama dh i follow blog u ! tapi dalam masa 5 bulan gak u tggl kan blog bersawang u tu .
rindu gile auw .. lagu je yang kekal .. orang nye x hupdate cter tntg wedding ..
x sangka kamu pun kawen 2012 .. tapi xtahu bln bape . 

u macam chipsmore hehe ...

anyway thak you semua sudi mnjadi peneman setia aku :)

<3 I LOVE U ALL <3

2 000 orang doakan erin pregnant: