boleh tersedak !!

hay pempuan pempuan .. asyik shopping je .. bile sebut pasal handbag je msti gugurl nye kije .. bawu2 nie ade see dekat TRENDY HANDBAG ..perghh mmg minat la dgn hati naluri rohani dan jasmani .. zahir dan batin la ..
mmg dh tersemat dh jiwa aku ... mmg xnk tgok butik len je .. ahhaha xde la :)

ramai gak la peminat trendy handbag nie .. gile owesome .. aku pun tergigit jari masak org len x tergigit...
trendy handbag memang berkualiti la dri segi kulit dye .. wa cakap same lu derr... mampu beli la .. walaupun harga nye mahal ..huh !! rabak2

u all see nie ..




aku dah tengok sendiri semua handbag yang tersusun hebat di Boutique dorang. material yang sangat berkualiti, aku jamin, korang akan berpuas hati. harga? mmg mahal la ade yang murah .. ala 100.00 je kan 
macam mahal kan2 ...

sungguh style la hanya aku boleh cakap. rasa seronok nak kumpul sifat keji, tayang kat kawan keliling rumah ... biar kecur air liur dorang. jadi apa lagi? 






     hahahah selamat menshoopping babe ... semoga menjadi pen shopping yang berhemah tinggi :)

peace yaw !!!

0 000 orang doakan erin pregnant: