LIST MUA (MAKE UP ARTIST)

HI ladies :)


rabu tanpa kata nie telah membuatkan erin banyak sangat batuk berdarah degupan jantung xhenti ..
kalau boleh nak kinja kinja atas spring smpai gedebuk prappp patah katil ... rasa list list semua ni akan menajdi tertarik menarik da bomb la !!


dah la malas i yuk nak bebel panjang2 .. rugi je masa nak tengok korea movie .. bakal hari ni lewat hupdate .
idea pun xde actually .. dh la perut lapar .ratah mee rebus sedap nie !!
lebih bagus tepek MUKA MAKEUP ARTIST ..  bukan dye artis auw tapi dye makeup semua pengntin .
kalau yang pernah makeup artist tu ok la .. tapi pada aku mereka dh dikategrkan MUA !!


sebelum tu aku kena lah gadaikan masa aku untuk mengHAPDATE !! 
aku xpernah pun cerita tentang MUA kan2 .. aku nak bagi tahu nie auw ...
kalau korang pilih MUA pada hasilnye ke ? pada nama nye ke ? kalau aku hentam je hahaha .jnji menarik n tertarik... grr !!~




setakat ni erin hupdate n hupdate pada yang menarik n top je la yerk !~
tapi ni kawasan aku je la ..MUAR ,,,.. kalau antara luar kota muar ..
tggu aku hapdate !!






























AKU suke tudung dye la !! 
menarik seyh .. tudng idaman nie



tu je la sebagai rujukan . selebihnye biar la smpan dlm folder aku .
tengok mana yang berkenan bagi cucu cicit aku tengok ..

agak2 korang mana makeup2 yang menarik & manis je :)

10 000 orang doakan erin pregnant:

Dhofwatul' Aisy said... [Reply]

Rshidah ahmad 2 cantek.. bese2 aje.. simple!..

Miss Ika said... [Reply]

the first one make up dia cantik.
nampak natural.

cuba try tengok Salina Bridal. rasanya area muar. sebab td terjah blog dia. make up dia cantik2. kalau kita duk area sana bolehlah nak amek. tapi jauh kot muar pontian. huhu

Unknown said... [Reply]

klu natural nmpk cantik

cik lin butterfLYNN~~ said... [Reply]

ske mekap serie ahmad ;)

cik enul said... [Reply]

mmg smua nyer top2!! hasil kerja pun sgt2 memuaskan..kalu list ni yg i nak kena pilih, tentu baling dadu wat pilihan..

erin moshimoshi said... [Reply]

yaaa semua suke makeup serie kan ..

sebab berseri2 hahaha

erin moshimoshi said... [Reply]

cik enul : ahahha kalau dh muke seri pgntin makeup ape pun cntik ek hehee

Marea Zada said... [Reply]

vote for serie ahmad...make up dia sgt cantik dan natural... ehehhe (",)v

erin moshimoshi said... [Reply]

ya vote for serie :)

.: a.for.ana :. said... [Reply]

ana gune khidmat andaman pengantin remaja. seroiusly mmg makeupnye natural.fmly & kwn2 ana ckp mmg x over. natural je..