nikah themes

yawww !~

kenyang ny perut nie .. korang makan ape la ek tadi ...
hurmm dapat makan chicken chop nie sedap ek .
memang favorite aku  chicken chop .... jenis aku kalau dh kenal
satu jenis makanan tu . tu je akan berani mkn ..
takut nak mencuba laen ... grrrr


okay berbalik pada nikah themes erin ...
masa korang nikah nnti byk themes warna putih je kan ?
silver n another la kan2 ... tapi erin jenis suke colurful la ..
bukan mksud erin nikah erin theme warna warni ..
themes erin mcm nikah wrne ni , reception warna nie ..bertandang warna laen ..
kan mcm nice masa dalam gmbr nanti .. betul x ?

wow x sabarnye nak tawen .. bukan gatal ... means x sbr nak pakai baju tawen la
mcm2 pattern .. lagi bile tgok baju mak andam kite .. ape pattern nak sebut je semua ade
seteng2 yang kena cari nasib la . erin mmg bukan quenn d.i.y .. erin queen pakai je
lalallala :)   jom ukur baju :) eh ukur badan ..silap2

sebelum tu erin nak wat satu gossip boleh x ? bukan ape xtahu nak cerita sape la
sedih pon ade .. kenapa la ade lagi adat2 mulut bacin ni ek ...

~ hari tue aku lepak2 nan si polan ni .. bukan men rancak dye berborak nan erin , erin iyer2 kan la 
nak lawan dye tot totototot mcm kete api x bhnti .. mcm nk taruk terung je kat mulut dye tue ..
hurmm dye cerita kan erin ade satu pengntin A ni bkn men la mcm2 demond . pastu ckp about preparation 
wahhh lagi erin tercengang ..speccless brader !! x sgke ek polan tu leh cerita buruk org kan orang len ..
buruk aku jangan cakap la memang dah emrata2 kat muar ni dye cerita .. aku sabar2 ...~


jadi daripada sini aku amik moral nye ape ? aku niat x nak dah cerita pendapat n pandangan dekat orang luar
mksudnye orang yang kenal rapat nan aku .. bek aku cerita nan tunang aku n aprent n rakan ofis yg leh bg pendapat .. senang .. mulut orang macam sampah semua !!
sampah lagi wangi bhai ... yang aku x puas hati satu daerah muar dye cter . xtahu lak kalau luar muar kan
tahu la ko top x yah nak over2 sangat la !!

eh marah betul aku ni lari topik nikah lak !~ ehhehe ... xpe la pikir je matang .. mulut orang susah nak tutup ..
len tudung periuk boleh tutup2 ..yang penting nawaitu kite kan ... kite buat majlis bukan nak menunjuk2 .. or riak bongkak ... kite cume nak penuhkan impian yang kite idam kan .. bkn mnx duit korang pun .alaaaa

dah2 bomm dah meledak semua . now back to topik ..nikah themes erin ..
pada korang sesuai x erin pilih wrne nie ...

peach +grey 

ok x ? 

hurmm design memang berbuku2 dlm otak nie ..
tapi idea baju sendiri x pasti hurmmm ...
yang penting aku refers pada kurung moden la ..simple n nice je kan ?


deisgn kain n patern la k :)


amik pattern nie ok x ? tapi aku xnak rambu2 bawah tu .. buat style modern je
sampai batu2 n manik2 je dh la .. :)
betul x ? xnak ropol2 tu ...



ok i want this pattern gile cntik .. weeeeee

4 000 orang doakan erin pregnant:

~ NANA ~ said... [Reply]

peach grey lawa!

tp design tu dh mcm baju kawen jer...biasanya nikah simple2 jer...hihi...tp terpulang pada erin la, x salah pon nk design glamor camtu as long as u like it :)

WH ღ said... [Reply]

hurm.. design bju tu chantek akk.. ;)
then tema majlis nak buat tema ape??..
xde salji-salji ke?.. hehhe

dhiera zainudin said... [Reply]

cantik la erin~

erin moshimoshi said... [Reply]

nana : kan i dh ckp hehehe ..xnak ropol2 tu .. nk wat mcm kurung moden saja