mahu cantik dgn aneka veil ?

salam semua ^_^


aisyh pagi2 tekanan muncul lak .. kenapa la facebook aku bikin hal .
nak chat satu hal xboleh .. orang len blh ..
nak chat nan tunang aku pun xleh . haisyhh ...
nak bncng banyak hal nie ... nyirap tol !!

cium jugak kang .. ting tong dah kepala nie xleh fikir secara waras .,
grr .. nak minum nak amik mood pon terus xde mood ...
dengan facebook wat hal .. eee asyik facebook je la ...
fb segalanye di hati akkaka ...

okay sebenarnye hari ni erin nak buat sesuatu idea dari erin untuk kawan2 dan bakal bride..
bagi bakal groom tidak tersenarai melenkan nak menghadiahkan untuk bakal bride . weee...
idea ni ade tapi cume masa x menetukan .. banyak kan nak fikir

ehhehe macam masuk contest menteri lak kan cri idea nie ..

ok la bebel je ..maklum la setiap entri kata kata aluan kena dengan hujah2 sepoi2 bahasa
dari aku . kalau x .. xde nye kowang nak singgah blog i ni . keke ..
cehhhh mcm ade juta juta lemon je pengikut i ...



VEIL !!

ok semua pengantin akan menggunakan veil di hari bahagia kan ? baik nikah , sanding or bertandang.
kadang2 masa bertunang pun ade menggunakan veil .. right ?
begitu penting nye veil kan di hari moment bahagia kite .. itulah pelengkap wajah kite ..
yeje ayat i nie ..


kebiasaannye veil / layah nie disediakan oleh setiap andaman korang kan ?
tapi tengok andaman mmg best . semua top ..korang tggl pakai saje .
tapi ade setengah orang yang nak idaman n impian sendri kan ?
kalau korang nak buat sendiri pon boleh ?
boleh D.I.Y boleh tempah ..

aku ade sediakan satu link nie . diyang.azuradye mmg pro buat veil 
harga berbaloi la . kalau ade bajet n mampu 
n berminat jugak . boleh la order n buat melalui beliau ...
cakap saje design ape korang nak 


harga ? hurmm not bad dalam 7o lbh untuk xde manik
kalau nak manik dalam 80 mcm tue ..
ok x ?

aku nak tapi mak andam aku msti dh ade hehe ..



veil ni sebagai rujukan tapi aku suke style veil diana rafar ..
pastu pakai innerneck sahaja ..nice kan ?
harap mak andam aku ade la :)


ni contoh bride blog ..
nana farhana ..
cntik akak nye veil ni kak .. kite suke :)



ni style kina order dekat diyang azura nie ..
nice jugak kan .. dye ikut style elyana masa nikah 



nice2 x ? aku suke la nan hasil dye .. bukan i je suke ramai kod bride2 ckp 
sini ok .. ade jugak yg len .. i x ingat la ..ape nama facebook dye 

happy tempah tempah :)

6 000 orang doakan erin pregnant:

Fiza Zainol said... [Reply]

fiza suka veil yg nana pakai. suka sgt.... ;)

erin moshimoshi said... [Reply]

kan erin pon suke

Reensyarinie said... [Reply]

cantik veil2 ni...terus rasa nk kawen

Ms and Mr Red Ribbon said... [Reply]

cantik2 :)
my wedding tudung n veil pon diy gak... tapi mak je yang buatkan :)

erin moshimoshi said... [Reply]

reen : kawen la hehhe ..


ms ribbon : yeke bestnye dye :)

dhiera zainudin said... [Reply]

cantik la hasil veil die!