hari ni hari sedih sedunia

assalamualaikum


hye kengkawan .. hari ni hari sedih sedunia tau .. tapi hari ni juga ad hari adaalah hari persahabatan ek ?
wahhh lagi sayu hati aku ..orang pertama antar ucapan kat aku ialah fieka .. dye mmg btul2 sahabat la bkn kawan tapi sahabat .. hurmm !~aku xde mood kena gak kuat

ada cerita tragis berlaku. yang membuatkan aku rasa macam akutelah gigih sedut segala ke-tragis-an hidup hari ini tanpa kebenaran diri sendiri. demm. ni buat awal awal perenggan dah nak bersembur air mata ni. sobbsobb. tissue pehhlis... hurm pepagi dah emo .. why ?




migrain aku la mcam ni rupe .hurmm kenapa smpai mcm ni sekali duggaaan yang kau beri pada aku ...
tension la ayooo ... parent pun mcm2 kan .. aku mmg terasa hati la pulak ... ramai cakap dlm 100 hari kebawah ialah hari kite cepat sensitif ..hurmm betul kah ...


kalau gitu aku anggap je ni semua dugaan dan cabaran untuk aku melakukan sendirian ..kalau x mampu gak erin .. ko psstt pone je la .. buat je ape yang mmpu .. xpun orang dtg kite wat bdh je blh x ? ahahaha ...
sempat lg nak jenaka mood mcm tahap beruk sedut kutu je .. /


uwaaaa entri pendikks gilak ...


kbhai !!~ 






doakan erin tabah semua ye kawan2 .. harap parent erin berubah fikiran yer :)

2 000 orang doakan erin pregnant:

nida-razak said... [Reply]

erin..sabar ye..dugaan sume tu..insyaAllah sumenya ok =)

Fiza Zainol said... [Reply]

sabar yer erin..jgn sedih2.... everything will be ok.... :)