antara dua


mownink peeps ...

salam guys...
watcha doing...
puasa ok?
hopefully ok je ye...
jgn nak mengada2 bgtau, "alamak, lupe nak sahur!"!
ada yang aku cepuk muka ko lelaju kang!
jgn nak down2 sbb tak sahur ke hape...hahahah
senda di pagi hari
pepagi dah nak menyemak kan entri ek ...
xsalah kan kawan2 . ehehhe ...
kowang kowang ... aku nak tye something la ... 

nak tahu x ??

tapi disebabkan ramai perempuan yang masuk entri erin ni ....
aku nak tanya pendapat kowang la ... kowang see aku ni nice bertudung atau nice free hair ..

aku confius la sebab kan aku ni mcm la nak free hair masa wedding .. tapi xtahu lagi ...
sebab teringin la sekali seumur hidup kan ..alalllalala...
pada kowang mana la yang nice dilihat ?? 
aku bagi kowang tengok gmbr ea ... tapi jangan kutuk k ...

 


haaaaa dis one .. mana u alz tengok okay ???
ahhahaha jujur ... tunang saya n ramai kawan2 saya suke yang xkai tudung ... tapi x tahu pendapat kowang 
tapi cntik x muke aku ahaha ..
angkat bakul asam masam yang dah basi sendili .. akkaka

kalau suke entri ni 

like ok ?? 

^peace^







21 000 orang doakan erin pregnant:

safurara said... [Reply]

ada yg kata sekali seumur hidup.nk free hair,but bile ckp ngan ustaz2,rambut tu aurat kena tutup.so terpulang lah kepada individu masing2,u tny ur tunang ke =) hehehe.kalau i mst tak boleh free hair sbb tunang i marah.

erin moshimoshi said... [Reply]

rara pinkmafia

hahahha betul2 .. tapi uh la kan .. blur suudahhh ... lagi pon saya ni 2 alam .. kadang2 bertudung kadang2 tidak ... biasalah ....xhipokrit

Unknown said... [Reply]

cantik lg pkai tudung
lglah nak jd isteri org nie erin
tunang ekin suke ekin sbb ekin pakai tudung
so x mungkin ekin free hair ms wedding

erin moshimoshi said... [Reply]

ha kan ... betul2 hehehhe .. xpe2 nanti kan ade teaser makeup .. u dh g teaser makeup

Nazliah said... [Reply]

uikkk.... to me ko memg sgt cantik bile bertudung! seyesly! lagipun nmpk sopan n ayu gituh! jujur ni ckp! huhu

erin moshimoshi said... [Reply]

Nazliah

ohhh ok2 aku pakai tudung ahhaha

Unknown said... [Reply]

ekin dah test makeup dah hr tue

erin moshimoshi said... [Reply]

e k i n ♥ y u s r i

ahhahahha xtunjuk pon kat blogg

Akmar Ramli said... [Reply]

comel awak pakai tudung.. ^^ nmpak ayu je..

erin moshimoshi said... [Reply]

hhehhe yeke .. tq dear

Unknown said... [Reply]

adelah erin...
tgklah older2 post
mesti ade

Unknown said... [Reply]

http://queen-of-colors.blogspot.com/2011/07/wedding-test-make-up.html

tgk nie

erin moshimoshi said... [Reply]

e k i n ♥ y u s r i

ohhh ade dear ... yang u shoot dalam kete kod x silap ehehhee

cik enul said... [Reply]

hye...ofkos la lg manis kalu bertudung...eheheh...apasalahnye kan kalu kita berubah tuk jadi lagi lebih baik....tapi yg penting bertudung mesti ikhlas n niat kerana allah...*jadi ustazah jap hehehe..

p/s: http://tiketcinta.blogspot.com/
dah exchange dah..hehehe

Fariza said... [Reply]

pakai tudung nmpak lg manis :)

erin moshimoshi said... [Reply]

Fariza

wahhh yeke kak fariza hehehhe ... baek dear.... weee

erin moshimoshi said... [Reply]

cik enul
ahhahha ustazah ea... u pon nak kawen dah ke ?

Nazliah said... [Reply]

hehe yeah.... ikut keselesaan erin... ;)

erin moshimoshi said... [Reply]

Nazliah

wahhh nak kawen bile uh dear ....

Nazliah said... [Reply]

aku nk kwen? lame lagi lah dear... abis belajor dulu

erin moshimoshi said... [Reply]

Nazliah
hhhaha yeke .. awak umur bape ?