update :: wedding progress


salam peeps :)



nak ikutkan hati nak je abaikan hupdate blog nie .. tapi semua marah lak .. xsyok xde entri bawu
normal la .. aku pon same .. geram tgok org yg aku sentiasa follow x hupdate ..
blog yang aku rajen follow 

kisah qaseh azrin
kisah cinta ekin n yusri
anatzia the knot
will u marry me mr adam
dia terima nikahnya 
n banyak lagi la x terdaya nak ckp ..
tapi antara dua ni la byk idea uhuhu ...besh sangat ... huhu ye la kan .. wedding semua nak dekat ..
eheee ....kadang2 en tunang ajak jumpe dia pon i dh x banyak cakap ... pk macam2 ...
macam sesuatu je nak prepare ... byk x .. tapi banyak gak dia bantu




dlm sibuk2 tu pun aku pk jugak psl wedding aku yg tak lama lagik tu..rasa mcm tak cukup waktu je :( harap2la sempat nk prepare semuanya..insyaAllah..cepat la keluarga en tunang ni smpai umah aku ... so skrg ni progress preparation wedding i lebih kurang mcm ni la :


bunga pahar untuk letak kt pelamin nnt aku dah decide nan mummy aku .....alhamdulillah sempat aku bncang nan mum aku .....badget aku bukan letak telur or pulut kuning .. laen yang aku letak .. ala2 exclusive sikit .. ehehehhe nak tahu ..secret ..harap2 cukup utk letak kt depan pelamin dan juga untuk bagi pada family drpd laki  nnt.. aku buat mana yang masih mampu untuk di D.I.Y .. selagi boleh jimat kite jimat ..sekarang nak jimat tapi nmpk exclusive tol x...


ha now pasal guestbook .. masih mencari sumber bahan nie .. smlm satu hari on call bncang nak MIT (MY INCIK TUNANG) uhuhu dye cakap macam2 idea karut dye uh ... tapi ade gak gune nye .. hurmm aku yang penting dapat cari buku n kulit cover yang nice jd la .. sbb aku nak d.i.y uh bukan sekejap ..lama kod .dengan masa tggl bape bulan je lagi ha ... ahyak .. parah2 gi mana la ni ....

xpe erin slow2 k sayang . ehehhe :)



7 000 orang doakan erin pregnant:

Unknown said... [Reply]

umur ekin 23

guestbook ekin dah wat dah
wat sendiri je

erin moshimoshi said... [Reply]

ohhh yeke ... mude jugak ek .. ehehhhehe ..
xuplod ke guestbook ??

Unknown said... [Reply]

ade kat entry sebelum nie...
tgklah...
simple je ekin wat

http://queen-of-colors.blogspot.com/2011/06/wedding-nak-guest-frame-jugak.html

http://queen-of-colors.blogspot.com/2011/04/wedding-3-in-1.html

Unknown said... [Reply]

erin nak tq tag yg mane 1 ea?

erin moshimoshi said... [Reply]

ermmm erin nak yang u letak kat doorgift n yang centrepiece :(

Unknown said... [Reply]

utk doorgift ekin ade byk design
so xtau erin berkenan yg mane 1

erin moshimoshi said... [Reply]

ok ce ekin bg link kat erin .. erin tgok sendri