wordless wednesday

hye u alls ...


kowang tahu x ...aku  risau la .. sekarang ... kenapa
kenapa ?? comel la kucing uh .. nak risau pon x jadik . ehehe eh x tetap risau ..


nak tahu ke .. uwaaaa ...

u see ni ea ...


tu la wedding kat atas uh ... tggl 184 hari je bersamaan 4 bulan je  ... alamak ai ...


uh la orang nak buat weeding tickers ko pon gatal nak buat ..dari dulu x nak
buat .. huhuhuu ...
tolong sstop jap boleh x ?? boleh la .. 
uwaaaaa .. cuak cuak tahap kuah kari dal nie ...

i cuak pon dah tahap gaban nie .. gi mana ya ??
banyak bnda x buat .. bukan buat atau prepare ..satu pon x ha nie ...
ape pon x booked , ape pon x rancang ...
just tengok blog bride je ..

wedding tickers slowdown la ea .. 
xyah laju2 gerak ... :-p

sampai incik tunang saya pon cakap eh cepatnye yunk ..
uh la pasal bie ...

tension gile seyh .agak mcm ni la bakal2 bride ek ... lagi nak rayaa nie
waduhhh x de mood giler shopping raya .. mana ade baju raya aku lg ni...
sama je nan tunang saya .. aduh2 ...

niat nak g ahad ni .shopping raya sekali beli barang2 prepare je ...
mcm prepare yaasin ke ...cawan2 sikit untuk centre piece ..

majlis aku maybe x grand kod... simple je .. ala doorgift kecik2 je la
x gitu org makan den bukan ckp2 mengata mengata ...
org just tahu kite dh sah suami isteri ...

BETUL  x???


i hopeee sangat2 semua kerja n segala yang dirancang dipermudahkan oleh -NYA .. harap2 kan ..





0 000 orang doakan erin pregnant: