date

hai salam malam ....boleh x macam uh
hahahha nope2 selamat malam evelybody ....
twinkle twinkle little star ... jom kite pergi bazar ...
bukan bazar ramadhan tapi kite g la pasar malam ke pasar yg jual barang2 raya ..
kire uptown uh .. eh nape susah no nak pahm nie ...
ehhehe OPPSSSS sorry gurau ....


hahahahha kowang semua ade tickers2 ek .. aku x de pon malas la nk decide kan 
ehhehehe aku kan puteri ... bab uh malassss kakakaka ....
xdelah bukan saje je ....
ehhh aku citer2 kowang tahu x tickers ape .. ala yang kowang letak relationship kowang,
wedding kowang n ikatan tunang ko bile ehhehe .. sanad2 la lama kan2 ....
aku xde pon bukan ape la ...
macam segan la ....


nak tau segan nape .. kowang nak tahu x aku kenal nan tunang aku bawu 6 bulan auw ... sebab hari ni hari aniversery aku n izam .. ehehhe .. sekejap je kan ... kalau bulan 2 tarikh wedding aku bawu genap setahun jagung ... aku bawu nak tanam jagung ... kowang mesti dh lama kan2 .. siap dh berbakul2 jagung ... kowang rasa awal sangat x aku nan izam pk kawen ....

TAPI ..............

mumy n dady erin cakap ... kalau betul laki uh betul2 nak kat kakak ... dia akan masuk minang .. so ni dh masuk lama .. so xsalah kan wpon kenal bape bulan ... mumy n dad erin lagi la 3 bulan kenal dah tunang auw ...ikat 3 bulan je uhuhu ..maybe baka kod ... 

so kowang rasa x salah kan ???

sayang ku M.I.S (my incik shahnizam ) i sayang u dear ... b je dekat hati sayang ..
wpon kite banyak dugaan tapi dapat jugak tempuh dalam waktu perkenalan kite yang singkat nie ..
i harap2 citer2 n impian kite menjadi yang halal akan dikabulkan oleh allah s.w.t ...
aminnn ...

tq sume doakan kami


6 000 orang doakan erin pregnant:

e k i n ♥ y u s r i said... [Reply]

x slh pon klu baru kenal 6 bulan

kaklong said... [Reply]

hope heppy always...;)

kak long dah exchge link dear...thnks ;p

rara pinkmafia said... [Reply]

neway hepy anibersery =)

erin moshimoshi said... [Reply]

e k i n ♥ y u s r i

xsalaAh pon kan tp ramai ckp erin ni excited .... jgn yakin sangat la :(

erin moshimoshi said... [Reply]

kaklong

wahhh yeke kak long ..tq ea kak long .... ehhehe aah kak hepy la nie

erin moshimoshi said... [Reply]

rara pinkmafia
tq rara ku :)