wedding :: buffet items


assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatu ...

selamat pagi cikgu , doctor ,lawyer ,majistret , engineer , pak andam , mak andam , photographer , petani , pekebun lallalala .. bibik kesayangan aku . ahhaha ..tersedak2 bibik aku kat umah uh .. allalla ...

hurmmm NYUM NYUM !!! kali NI Aku nak share ape yang besh n menarik untuk aku pertonton kan .
allalalla .. nyum nyum cikiboom ... pompom pom pom  ... ANEKA BUFFET !!

ha tengok tajuk je mesti kowang tahu entri berkenaan makanan kan2 .. 

pagi subuh tadi aku lepas gayut nan encik tunang .. aku fikir entri ape aku nak buat kali nie ek ..
hurmm pastu aku terfikir .. aku ni hantu makanan ... so nk cri la entri yang boleh diceritakan ... tengok punya tengok ... ramai kod yang suke CANDY BUFFET nie ....




aku rasa kan macam comel auw bile kite kumpul2 kan gambar makanan nie .. penuh kan document computer aku .. gile makanan mcm ni la . ehehe  .. aku ade banyak contoh makanan yang blh digantikan dari candye buffet .. aku rasa kowang mesti suke punye .. n cmpur la idea2 kan ...

okay cekidot ...





1) kuih muih buffet 

sesuai kod untuk majlis orang melayu .. kalau candy je mcm mat salleh je . cehh padahal aku gak suke dlu . ehhehe .. okay kalau kowang pilih kuih muiih bukan setakat budaak kecil boleh makan auw ..orang dewasa pon boleh . so adil la kod . mcm sweet je kod ... try la buat ... kite asyik pk budak je ..hbis mak bapak budak ... haa


2) FRUIT BUFFET !!

amacam ni buah buahan pulak .. okay x ?? kowang kan buat catering semua ayam n daging la .. mcm2 kan ..
so ape salahnye kite letak buah buahan sebagai pencuci mulut .. betul x ?? pada kowang sesuai x ??
semua golongan boleh ..



DONUT BUFFET !!

okay ni pon donut pada yang kaki hantu donnut .. dipersilakan tempah di dunkin donnut hehehe ..
kalau aku xnk sebab budget maybe terlebih kod .. xcukup untuk aku masa depan ..

kalau antara 3 diatas uh okay la sikit .. tapi boleh je lau pandai DI.Y ,,eh ade ke donnut d.i.y ehhee



okay la bai bai ... i share u caring k ... 
selamat berfikir semua . peace ...

like my page di side bar n be follow my blog ...

tata 




8 000 orang doakan erin pregnant:

~ NANA ~ said... [Reply]

wedding i hr tu pon ada candy & kuih buffet...hehe

erin moshimoshi said... [Reply]

@~ NANA ~

wahh yeke dear ..beshnye syg .. dh follow i ka .. nnti i follow u k :)

Fariza said... [Reply]

candy buffet best kan. he3. ingatkan mahu buat, tp tgk budget juga. he3

erin moshimoshi said... [Reply]

@Fariza

memang la deeear ... tapi ala amik yg simple je ...kuih ke ..

Unknown said... [Reply]

aku mau donut buffet.. :(

erin moshimoshi said... [Reply]

@Heidi Shafiq

amik la .. akkaka ..pat2 g beli

Unknown said... [Reply]

sukernyerrrr...beshhhh2!!!

erin moshimoshi said... [Reply]

dayah : suke ea