wedding :: walkaway

hye selamat soreh ... 

aku nak share sikit nan kowang la .. aku bawu lepas bace blog cik yana nie ... dye mengisahkan tentang walk away .. kowang rasa mcm mana dengan walkaway .. cntik la wedding akk ni nye walkaway ...
jap2 pujuk ayat bodek . ehehhee ...

ha kowang tahu x walkaway tue untuk ape .. katanye jalan untuk pengantin atau tetamu datang .. tapi kalau kite buat untuk laluan pengntin macam mana ..kowang rasa kan serabut x semua nie ... aku just nak tye je la .

buat masa nie aku x pernah tengok dalam kawasan muar buat macam nie . uhu ...
jadik aku dapat tahu semua ni dri blog kak yana uh .. wah terkujat gak sebb xpernah tengok bak kata aku td ..

okay kite tengok walkaway dye ea....

jommmm





ha ni la contohnye .. kowang rasa okay x ???


6 000 orang doakan erin pregnant:

Fariza said... [Reply]

mcm kat atas ok je.
walkway mmg cntik.
ramai guna skrg.
x serabut pun, tp wedding planner mesti tau port yg sesuai tok deco semua. :)
kalau kat kwsn muar xda, awak buatlah. mesti nanti ramai ikut. ekekeke

erin moshimoshi said... [Reply]

@Fariza aah ek ..ramai yang buat .. hehe. byk juga la duit sy kuar

Unknown said... [Reply]

dear, blog kamu loading sgt berat...huhu plz so something :(

Cik Lijah said... [Reply]

ade bc gak ms blogwalking.....masyaalah..mmg cantek sgt dear...boleh la try buat...hehe

erin moshimoshi said... [Reply]

@anaztasias nora aira

dear... sorry k ..i n org len bkk laju je ...dgn cre ni la laju dear... hehehhe mybe u nye line kod..org len ok je

erin moshimoshi said... [Reply]

Cik Lijah

yeke dear... hhehhe .. u buat i buat :P