tunda ?? grrr


alamaaakkkk !!! alabapak !!!!!  

PERLU kaaaa ??? kowang nak tahu x ape yang aku tension n pening ni ??? ..

my fiance la sape lagi ... dia kata nak tunda kan tarikh dari bulan 2 ke bulan 4 ... how2 ???
boleh ke kalau tukar2 nie .. aku dengar org cerita x elok kalau tukar2 tarikh hari baek nie ... hurmmm ...
kata dye boleh x yang kalau b nak tukar awal bulan 4 ... hurmm aku dh nak angin je tapi malas la kan sbb dye tye baek kan ... hhuhu aku pon jawab la ..


" ape ni b xperlu kod nak tukar2 hari baek nie .. kenapa je nak tukar ""

dye jawab b nak capai impian la ape la untuk umah dye .. hurmm mmg la kesian kan .. yelah kami buat xde la grand mana tp kami nak la yang terbek ..

aku cakap ala b penting nikah kod ..umah i pon dh wat grand kan ... tp terpulang la b ...hurm katanye juga ..kalau bulan 4 dye dpt tmbh2 kos .. tapi pada aku wedding ni x penting sgt la .. cume yang penting 
duit uh boleh la wat lepas kawen  kan .. berlanja rumah mana patut ... x smsti duit uh nak hbis untuk kawen je kan kowang ...

so pendapat kowang boleh ke tukar2 hari baek kite ?? 
aku risau nnti x jadik terus kang ...

wahai encik hubby to be ... plzzz la ... i sayang u sayang 
welk lalalallaa


4 000 orang doakan erin pregnant:

e k i n ♥ y u s r i said... [Reply]

ekin byk kali tukar...
xdelah ape ponlah
x bek pecaye bende2 karut nie
kdg2 kte kne phm knp die nak tunda jugak

erin moshimoshi said... [Reply]

@e k i n ♥ y u s r i

so xde pape la yerk ekin ... amin .. erin harap sangat xde pape :)

kaklong said... [Reply]

insyallah, semua ni pasti ade hikmahnye..don wori ye dear! ;)

erin moshimoshi said... [Reply]

@kaklong

harap2 ok la ek kak long ..jgn la tunda